English English English

Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi

  25.10.2025 22:34:38    8


O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi PQ–289-sonli “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”**gi qarorining 2-bandiga muvofiq, pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining kunduzgi ta’lim shaklida tahsil olayotgan 2–4-bosqich talabalari uchun o‘quv jarayoni “4+2” tartibida tashkil etilmoqda.


Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi


Mazkur tartibga ko‘ra, darslarning 4 kuni institutda, 2 kuni esa maktabgacha yoki umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida amaliyot o‘tash shaklida olib boriladi.

Shunga asosan Namangan davlat pedagogika institutining 60112300 – Texnologik ta’lim yo‘nalishi 3-bosqich talabalari ham o‘quv reja, malaka talablari va institut rektori tomonidan tasdiqlangan o‘quv jarayoni grafigiga muvofiq umumta’lim maktablarida 4+2 amaliyotini o‘tamoqda.

Intellektual fanlar va axborot texnologiyalar kafedrasi professor-o‘qituvchilari J. Muxitdinova va G. Xusayinovalar Namangan shahar 18-sonli umumta’lim maktabiga tashrif buyurib, biriktirilgan amaliyotchi talabalarning 6-sinf o‘quvchilariga “Texnologiya” fani bo‘yicha mashg‘ulot o‘tish jarayonini kuzatishdi.

Tashrif davomida talabalarning dars jarayonini olib borish mahorati, o‘quvchilarga yondashuv uslubi hamda nazariy bilimlarini amaliyotda qo‘llay olish ko‘nikmalari o‘rganildi.


Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi Pedagogik ta’limda nazariya va amaliyot uyg‘unligi